Kolejiště bude tvořit hlavní dvojkolejná trať (zelená) z hlavního nádraží (šedivá), která pokračuje svahovitou zatáčkou a projíždí průjezdnou částí okolo malého nákladového nádraží (hnědá), do první stanice (fialová). Pak dále pokračuje do tunelu, kde pomalu stoupá a z něj vjíždí do druhé stanice (oranžová) s odbočkou na lokální trať, zde budou stavit jen určité vlaky, ostatní pojedou přímo zase na hlavní nádraží (šedivá). Druhá trať je jednokolejná lokální (červená) s jednou zastávkou (žlutá), pokračující do malého nádraží (modrá) a zpět se napojující na hlavní trať s příjezdem na hlavní nádraží, odtud budou vlaky na lokálku vypravovány v obou směrech. Kolejiště bude ve dvou úrovních, přemýšlel jsem o další či skrytém nádraží, ale to jsem zavrhl z důvodů dosti odstavných kolejí, další finanční investice do kolejí a náročnosti dalšího modelování terénu.Možná to ještě nějak promyslim, chtěl bych zvětšit lokálku, jinak jsem celkem s návrhem spokojen a už by neměly být žádné změny.

Plán kolejiště

Definitivní plán, zrušena jedna kolej 3K nádraží, lokálka prodloužena a navíc přidána odbočka s kusou kolejí